Jak to u nás funguje?
(modře vyznačené body jsou na Vás, tedy na zákazníkovi)
1. Poptávka
Do e-mailové poptávky uveďte kontakt, adresu stavby, předpokládaný termín realizace, připojte půdorys a řez, případně další specifika stavby, jako je dostupnost pro techniku apod.
2. Předběžná cenová nabídka
V předběžné cenové nabídce jsou uvedeny předpokládané přibližné výměry a jednotkové ceny jednotlivých položek, které definují celkovou cenu. Máte tedy jasno, za jakou cenu nakupujete m2.
3. Předběžná objednávka
Na základě Vašeho potvrzení předběžné cenové nabídky (kliknutím na odkaz v e-mailu s předběžnou cenovou nabídkou) vzniká karta Vaší zakázky. Tato karta zakázky informuje všechny zaměstnance společnosti De.Mann o Novém zákazníkovi a o stavu Vaší zakázky.
4. Konzultace a zaměření stavby
Technik společnosti De.Mann Vás kontaktuje s návrhem vhodného termínu setkání na stavbě ke konzultaci a zaměření.
5. Upravená cenová nabídka
Reflektuje přesné zaměření Vaší stavby. Upravená cenová nabídka tedy odpovídá realitě Vaší stavby a finální cena se již nemění (vyjímkou může být pouze: nadspotřeba materiálu, požadované vícepráce/méněpráce, nucené zdržení či přerušení prací, popř. další předem konzultované a schválené důvody pro pohyb ceny).
6. Závazná objednávka (u nákladnějších zakázek SoD)
Na základě Vašeho potvrzení upravené cenové nabídky (kliknutím v e-mailu s upravenou cenovou nabídkou) závazně objednáváte nabízené práce. A uvádíte fakturační údaje objednatele.
Zde vzniká obchodní vztah objednatele a dodavatele řízený občanským zákoníkem, primárně však slovem člověka.
7. Závoz materiálu
Technik společnosti De.Mann zaveze Vaši stavbu materiálem a zároveň Vás o této skutečnosti informuje.
8. Zahájení díla
Technik předá Vaši stavbu výrobní skupině se všemi předem dohodnutými podrobnostmi.
9. Předání / převzetí díla
Dílo je zákazníkovi předáno technikem / parťákem výrobní skupiny. Zákazník si zkontroluje rozsah a kvalitu provedených prací. Pokud si zákazník není v čemkoli jistý, může se s důvěrou obrátit na technika společnosti De.Mann.
10. Zaslání soupisu skutečně provedených prací
V momentě, kdy je dílo zákazníkovi předáno, vzniká soupis skutečně provedených prací, který je zákazníkovi odeslán ke kontrole a potvrzení.
11. Fakturace
Potvrzením soupisu skutečně provedených prací zákazník souhlasí s provedenými pracemi – zákazníkovi je zaslána faktura k úhradě.
12. Odvoz zbylého materiálu, hrubý úklid
Dle dohody s technikem společnosti De.Mann při převzetí díla je odvezen zbylý materiál a proveden finální úklid.
Zákazník společnosti De.Mann má stálou podporu naší firmy a záruku 60 měsíců na veškeré, námi prováděné práce.